1 Dec 2015

最唔想發生嘅事......開工........唉.....



尋晚太夜返屋企.....冇時間整飯盒......上canteen買盒菜底....自己再整烏冬....
之前啲烏冬都係就咁滾水烚...專登喺大阪買左啲湯包返黎....自製一下關西風味...


買左少少手信比同事.....


我諗我真係好鍾意食日本野.....放工諗都冇諗.....自自然然....就去左買鯖魚便當.....


而家去旅行....都好少買野食返黎.....不過見到呢啲幾吸引...買少少返黎同屋企人分享...



14 則留言:

  1. 日本嘅Baumkuchen真係正過正宗嘅德國貨。

    回覆刪除
  2. 你唔想吓你唔返工,邊有錢去旅行 ........ !? 除非你係二世祖 !!

    回覆刪除
  3. 點解今次唔休息一日先返工?

    回覆刪除
    回覆
    1. 寫錯字,係呢個假.我想你份工都好多假,否則邊有咁多時間去旅行 !

      刪除
    2. 係喎
      寫錯字
      不過多假都要慳住用架喎

      刪除
  4. Every time l come to visit you, you had took a trip and back. I think you had more than 10 trips the last few months. Jealous.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈
      我只係及時行樂啫
      我錢就唔多
      係假期多
      唔使jealous :)

      刪除
  5. 未中六合彩之前,你都要努力返工呢,加油,下一站去邊呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 距離中六合彩嘅時日都應該不遠喇
      下一站返大陸去個短trip

      刪除