23 Dec 2015

尋晚買定早餐...今朝食埋先出門口...


一早就坐車去登別....因為要就番啲時間...
去海洋公園....睇企鵝遊行.....


跟住就坐巴士入去登別溫泉行下...


午餐係喺溫泉商店街食海鮮餐....好食就好食...
不過由入座到落單...到上菜...要等好耐好耐...



去得登別...冇理由唔去浸下溫泉...
呢間溫泉旅館個露天溫泉...風景唔錯...


浸完溫泉成身滾熱辣...要降一降溫...


都係時候返去札幌...順便去拉麵橫丁食晚飯..


返到bnb敷番個mask...咁啱見到有件和服..
睇落都幾襯我個mask...仲好驚嚇添...


買左支杏露酒...要黎送日本靚太送比我嘅砂肝..

6 則留言:

  1. 我浸得耐會頭暈架!
    敷完冇晒皺紋,水潤嫩滑,後生十年。
    砂肝係燒鴨肝?
    杏露酒好香杏仁味?

    回覆刪除
    回覆
    1. 浸溫泉都係十分鐘嘅啫
      有冇咁誇張呀
      我只知係腎,唔知係乜腎
      幾香,不過甜左啲

      刪除
  2. 好驚嚇,搞到我唔知講乜好.
    Merry Xmas啦!!

    回覆刪除
  3. 我覺得似變臉大師XXD
    Merry Christmas~~~!!

    回覆刪除