24 Dec 2015

今朝都係食便利店買返黎嘅早餐...



今日嘅目的地係...小樽...


我一直都好想去嘅地方....小樽運河....


呢個trip原本諗住唔買野...但竟然喺一間..
好舊式嘅舖頭見到佢...身邊仲要有魔鬼..最後..


買完個袋之後...去左三角市場食個early lunch..


食飽之後...周圍行下...我而家先知...
原來北海道除左海鮮出名..玻璃擺設都出名..


我呢啲老人家...行左半日都有啲攰...
又係時候返bnb休息一下先再出動...


夜晚出去食牛舌餐..第一次食牛舌壽司...
不過我估其實都已經煮到半熟..唔係生嘅..


姑姐自己返去休息...我就繼續去大通公園...
聖誕有特別安排..有white Illumination...


原來bnb同拉麵橫丁同埋大通公園距離都好近..
行去食碗拉麵做宵夜....再慢慢散步返去bnb...



10 則留言:

  1. 24度呀!過一次熱辣辣夏天嘅聖誕節。你有得過凍冰冰白色聖誕喎!咬口切齒咁羡慕。
    易攰…………錢多啦!
    牛舌餐…………平時你一定好鍾意打茄輪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港咁熱咩
      財少身子又弱
      你點知架

      刪除
  2. 都喺覺得有雪嘅小樽運河靚D!:D

    回覆刪除