22 Aug 2015

點解我總係覺得....我只有長周冇短周....好似個個星期六都要返工咁嘅...



放工之後....約左朋友食個午飯.....


今晚好夜先打波......有咁多時間剩....最好就係瞓下先.....
可能去完旅行我真係肥左好多....加上耐冇打波...好似走都走唔郁咁...


打完波......去美心食晚飯....可能因為今晚夜左打波....第一次坐到關門比人趕...



6 則留言:

  1. 如果你係老闆,你又覺得啲員工成日請假,唔駛點做野就有錢收。
    下次唔好打咁晏,瞓前3個鐘食野會囤積肥羔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我係老闆
      我啲員工應該好幸福
      我平時盡量都唔book咁晏

      刪除
  2. 你又唔諗吓,成日去旅行.唔返工 ........ D 嘢唔駛做 ? 請你做咩 ........ !?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔係
      我放假
      但工作都係之後返去
      自己做番晒

      刪除
  3. 美心坐到閂門真係好夜喎.

    回覆刪除