15 Aug 2015

今朝一早起身...就坐早機出發去檳城..




朋友有親戚喺檳城...所以一到步就有人接機..
先去食lunch..個炒粿條真係冇得彈...


仲未夠鐘去酒店check in...周圍行下先....
今日真係好熱...食條榴槤冰條消下暑...


有好多朋友都話呢間酒店唔錯...所以我先揀..
不過換來一肚氣...竟然check in足足用一個鐘..


雖然服務麻麻...但設施真係唔錯嘅...


喺酒店休息一陣...就開車出去食啲野...
呢個蝦麵好正...仲有無敵海景送麵添..


食飽再逛一陣...撞到有Transformer嘅event..


夜晚返左酒店附近嘅小販中心食...
樣樣野都好想試...最後食到抱住個肚走...



11 則留言:

  1. 開心假期,肚滿腸肥!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 想睇王子點食喎?
      順便睇埋王子變硬。

      刪除
    2. 我咬呀。
      太凍真係食到個口都硬㗎。

      刪除
  3. 係咪上次有茶餐廳嗰個朋友?
    酒店外型似apartment, 靚靚海境、房間闊落同完善設施都好好,房租呢?
    你哋有人係通緝犯 (疑似黃傘民運人士) 要check 清楚啲,差啲要逮界出境。
    食咁多嘅 大肚肥魚要朝朝早去靚靚泳池游水做GYM。
    晚餐抵唔抵(每人幾多?)? 未試晒,今日又去過啦!
    馬拉夏天仲熱過香港,唔見你投訴?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次果個係KL朋友
      間酒店都唔貴,一千多啲一晚
      我緊係會去游水
      晚餐總數三百港紙
      我有投訴架

      刪除
  4. 英國接連有飲食節目介紹檳城,搞到我心郁郁想去。

    回覆刪除