13 Aug 2015

蘿蔔糕....再加粥.....全部都係澱粉質.....好飽....



睇報紙見到....有個人嘅志願係環遊世界......我諗佢同我應該都好啱key....


下晝如常去canteen....準備買兩餸飯.....突然眼尾見到....今日嘅小菜套餐竟然係肉餅..


食完肉餅都已經好滿足....仲要有同事請食雪糕.....真係肥死....


食到咁飽....要出去行下.....去左電腦城.....見到件好啱用嘅野.....
就係呢個travel charger.....有6.8A輸出....去旅行真係好啱用....


放工留喺公司做左一陣野.....跟住返屋企前.....買盒壽司返去做晚飯.....



6 則留言:

  1. 我戒咗變肥仔嘅雪糕喇!

    回覆刪除
  2. 志願係環遊世界>>>但係你好似只係返鄉下咋喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我暗地裡個志願係環遊世界
      只係我冇錢啫

      刪除
  3. 其實你會唔會沖出亞洲 ........ !?

    回覆刪除