12 Aug 2015

我諗我呢個星期....都係繼續食canteen嘅早餐.....



下晝唔想再係canteen....想出去走走....所以同B出左去食......


又係時候要去探一探醫師......


之前買左團購......今晚同馮先生去左食.......有少少貨不對辦........
野食唔太好食....環境都麻麻.....不過以咁嘅價錢...算啦.....



8 則留言:

  1. 回覆
    1. 你唔知咩?
      叫做Amour Garden, 我以為係你開架喎 :)
      喺旺角呀

      刪除
  2. 呢邊食o既團購我冇幫襯lu,覺得唔係真係咁抵。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得睇下係乜餐廳
      有啲識得嘅, 我會覺得有保證啲
      好似呢啲未去過, 就好似博一博咁囉

      刪除