16 Aug 2015

起身第一件...就係去游水..




跟住出去搵食....馬拉人真係好好客...
我地去幫襯佢..佢竟然將自己私伙野請我地食..


食飽就去沙灘行下...


朋友嘅親戚介紹我地去一間粤菜食午餐..


之後再去食件好正嘅榴槤蛋糕做甜品..


去買下手信先..呢度最出名都係朱古力同咖啡..


今晚去食娘惹菜...其實我唔覺得係好特別..
可能我都係鍾意食街邊野多啲...


食完晚飯...當地有個朋友...
帶我地去一間酒店天台嘅bar飲野..


真係馬不停蹄...之後又約左朋友嘅親戚食宵夜..



12 則留言:

  1. 果間古力店好似我都去過, 但淨係遊客, D古力好似蠟咁, 超把鬼.

    回覆刪除
  2. 請食私伙野you mean佢煮卑自己食,menu上係冇嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係佢自己買返黎做早餐嘅野
      佢話好出名
      我地唔識去搵
      所以請我地試

      刪除
    2. 有蠱惑???你方唔係魚佬眼金金咁望住個老細,好似想食咗人落肚咁,一輪眉來眼去後,人哋誤會咗你想食佢個早餐呢!

      刪除
  3. 口不停牙喎!9張相佔7張都係食。哈!

    回覆刪除
  4. 今日眼福《泳池+沙灘》、口福《是日飲食6次》都好飽,滿足到天使都妒忌魚佬。
    果邊榴槤幾錢磅?
    乜嘢私伙?生意人手段,可以係買多咗食唔晒,又可以係推出前試吓新野嘅反應,又可以亂收錢。咁感情用事架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係你妒忌咋卦
      唔知呀冇睇
      佢將自己個早餐請左我地食喎

      刪除