19 Aug 2015

最怕就係坐凌晨機....真係辛苦到死.....不過今次都冇法....
今朝四點幾......呢架"腸粉".....安全降落....我返到香港喇...



我而家先知...原來機場N巴士只係開到凌晨四點幾...而A巴士係由六點開...
咁請問做乜中間呢個幾鐘....唔做埋佢呢.....要我破費坐的士....


我應該都係唔適合返shift....因為我日頭係瞓唔著覺....雖然好攰....
但由六點瞓到十點幾....就醒左喇....好似唔太肚餓...整隻熱狗食下...


喺檳城同曼谷曬左幾日....再加埋食咁多熱氣野.....內外夾攻.....
一返到黎....就第一時間搵醫師....求救.....


睇完醫師.....去食碗米線....返屋企食藥....之後繼續瞓埋下半part...


瞓醒之後...又開飯喇.....


飯後食番粒榴槤朱古力....回味一下喺檳城食嘅榴槤.....



12 則留言:

  1. 你直情唔適合返工添,辭職吧啦
    就係呢隻蠟燭把鬼古力,難食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係應該盡早退休
      唔難食呀, 你要求高之嘛

      刪除
  2. 我都覺得你應該辭職,轉做旅遊達人啦!

    回覆刪除
  3. 坐完budget airlines 之後坐的士,唔合邏輯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都冇法
      鬼死咁眼瞓
      真係唔可以喺機場等多個幾鐘

      刪除
  4. 啲錢冇得喺泰國花,用咗去搭的士。

    回覆刪除
  5. 有錢大少爺邊駛挨架,一生出黎就嘆世界同醫富貴病啦!

    回覆刪除
  6. 我都覺得返工唔啱你,快啲買多啲六合彩XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱啱再加多一注喇
      希望聽日開始唔使再返工

      刪除