8 Jun 2014

雖然唔係好願起身.....不過都要起身....同阿媽落街食早餐....



阿媽話覺得個廳裝修完之後.....有D 單調....所以想去買D 花返黎點綴一下....


今日天氣麻麻.....我o既心情都麻麻.....咁啱聽到有個朋友諗住開車去兜兜風...等我跟埋去先..


首先入左屯門......食粉仔......好似話係出名....我之前從未食過....不過都幾好食...


跟住去左小欖o既跳蚤市場......如果朋友唔講...我都唔知有個咁o既地方....
D 野其實都幾抵.....不過全部都係可有可無....最後空手而回.....


途經汀九時....諗住停低休息下....點知發現....原來公路下面有個隱敞o既小沙灘...
叫做海美灣.....雖然灘仔細細......不過人唔多....水又幾清...可惜冇泳褲...如果唔係一定落下水..


最後一站....過左元朗兜個圈.....今日天氣咁鬼熱.....去B仔食番個西瓜涼粉....消下暑....


夜晚返到出旺角.....好似唔係好肚餓......簡簡單單食番碗雲吞麵做晚餐...



6 則留言:

  1. 人唔多,冇泳褲咪裸泳囉. 我時時都咁提議架啦. SSP, MK有裸男都冇人理.

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我都好想知係乜事
      或者只係自尋煩惱

      刪除
  3. 魚仔人見人愛,車見車載,就算天灰灰心情都要靚靚架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜你突然咁好口呀
      聽到你咁講
      心情又點會唔靚

      刪除