19 Jun 2014

今朝執袋時先記得....尋日有朋友送比我o既野...唔記得攞出黎.....多謝....



唔知點解....今日o既心情有D 唔同.....對住同一份悶早餐....但覺得佢好好食....


唔知係咪尋晚食完放題......今日下晝唔太肚餓.....所以只買一盒沙律.....
但由canteen行番office....短短兩三分鐘路程...已經有超過十個人問我....你夠飽嗱?..好出奇咩.


放工過左去尖沙咀.....食個early dinner.....


跟住去睇戲....呢套廣告祭 ! 唔制 ! ......之前睇過trailer......已經好想睇...
似乎就黎落畫.....好在趕得切去睇......真係好搞笑.....原來妻夫木聰咁可愛...


睇完戲....去食埋個 liquid nitrogen ice cream先返屋企......呢杯係楊枝金露味....



6 則留言:

  1. 心情有D 唔同,係因為一早拆禮物,又知夜晚有戲睇!

    回覆刪除
  2. 我一早起身就控制心情,對著塊鏡講我今日好幸福十次。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想對住佢講
      我好靚仔我好靚仔多d 喎

      刪除