27 Jun 2014

悶左咁多日.....到左星期五o既早上.....乜都唔理....食左先算lu.....



下晝因為要出去買野.....所以去左新釗記食lunch......都係我愛o既瓜粒湯飯....


早兩日偷左懶....今日要去游下水....之前睇報紙話....做帶氧運動時...
其實高強度比起長時間...係更有效....今日試下游快D....有冇效就唔知..但游到氣喘...


之後約左骨精朋友去稻香食晚飯.....早排睇到廣告話有另一個孖寶....一心諗住去試...
點知.....去到竟然話而家冇做果個....最後....又係食番之前果個....雖然第三次食...但好食咪得囉..


同得骨精朋友出黎....又點會少得去按腳.....今次呢個師傅好得....下次一定要搵番佢...



8 則留言:

  1. 我去開個間有個阿姐好掂,雖然她好大力 ( 我好受力 ) 每次去想揾她替我按摩.但她總是同別人按緊 ........ !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又唔係要大力
      反而要求佢唔好咁求其

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都唔知
      其實我又唔係真係好鍾意
      可去可唔去

      刪除
  3. 到左星期五o既早上.....乜都唔理??? 平日朝頭早有乜大事要先理,我見你一般都係食早餐喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會食咁大份
      仲要咁油嘅炒麵加咁多甜醬

      刪除
  4. 蟶子睇落唔錯!!!!
    好得係指~~~~~~~XXD

    回覆刪除