14 Jun 2014

起左身又唔想落街....得自己一個o係屋企....不如煮個麵食就算......
不過換左新爐頭之後...我都係第一次用...要按幾十百個制先可以用到..好煩...



跟住就出去打波....少少地....一個鐘.....


之後有野要做....唔夠時間同D 朋友食飯.....唯有買份三文治當午餐....


坐地鐵時....見到有個外國人紋左個barcode o係手碗度.....其實都幾得意....不過我冇勇氣去紋番一個..


入左葵芳....睇drama....捧朋友o既場......雖有有少少甩漏....不過都幾好睇......good show..


o係附近商場行左一陣.....出番去旺角食晚飯.....今晚食泰國野....


食完野都只係七點幾....再去行下街先.....見到間舖頭門口掛住呢件背心....
好靚呀.....忍唔住入去試一試......最後......都係買左.....


又比人拉左去陪按腳............


按完腳....咁啱樓下有間甜品舖....不如食埋甜品先返屋企啦.....



10 則留言:

  1. 你燒慣柴唔識呢d新科技嘢架啦XXD
    話劇黎架?我今日睇咗逆權律師,好睇
    你又星星上身

    回覆刪除
    回覆
    1. 柴火煮野好食D呀
      逆權律師?冇聽過
      哈哈, 我真係越來越星星野

      刪除
  2. barcode印水紙紋身我都有架.

    回覆刪除
  3. 甩漏???甩咗褲漏咗著底底?...不過都幾好睇.....
    泰國菜好惹味,正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家唔係講緊睇你D咸片呀
      都幾好食

      刪除