2 Jun 2014

起身之後....行出去....睇到個廚房枱面有唔同o既醬料o係度....
唔知發生乜事....後來問阿媽...先知原來佢做緊實驗...睇下邊D 積係洗唔甩...



出左去美心食早餐.....


食飽就過去石塘咀.....今朝打兩個鐘o既羽毛球......連埋早兩日o既運動量...真係夠晒皮...


打完波....o係附近食lunch.....呢間潮州飯店...之前都黎過一次....今次試其他野..都一樣好食..


因為公司有system要做upgrade ....所以食完晏要返公司幫手......


當大家個腦實晒....諗唔到野時.....最啱就係出去食個tea.....


總共坐左七個鐘....人都坐到呆....終於可以收工喇....不過都差唔多十一點...


話肚餓又唔係....不過又唔可以唔食野.....買個飯糰返屋企做宵夜啦....



12 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢話想睇下有冇邊d 醬汁係特別難清洗

      刪除
  2. 端午節假期開工係雙工喎?
    你份工好多時都好似呢幅咁瞓住黎等侍結果,即係瞓喺度收工錢。
    厨房工作枱面係乜野料?

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊有d 咁好o既野
      我都想呀, 訓住收錢
      我唔知果d 係乜喎

      刪除
  3. 回覆
    1. 個位唔係我, 我坐左人地個位咋
      我個位仲窄, 因為個人闊

      刪除
    2. 但仍含笑,證明做得開心

      刪除
    3. 終於有得收工
      係人都開心

      刪除
  4. 如果有跡去唔到,咪盞搞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢攞黎做實驗果塊
      係裝修工人用剩o既一小塊板

      刪除