7 Jun 2014

長周....要返工....比自己食好少少......好耐冇食o既KFC早餐...



聽收音機一個講旅遊o既節目....知道原來日本有個地方叫屋久島.....
講到好似世外桃源咁...即刻上網搵下...果然真係好靚....好想去呀.....


近排另一首心頭好....王菀之o既好時辰.....我好鍾意呢首歌o既歌詞....
o係人生裡面....都係要跌過痛過....下次先會學精.....愛情路上....其實都係一樣..


由 Yahoo Blog 直到而家....識左 Gael 哥都已經好幾年...不過大家真正坐低食餐飯...今次係第一次..


今晚好好彩.....book到兩個鐘o既羽毛球場.....可以打到夠本.....


打完波...諗住去食飯...咁啱有另一個朋友o係附近....招待緊佢o既台灣朋友.....
因為佢地人太少...又想食多D款式o既野....所以邀請我地一齊食飯....



9 則留言:

  1. 屋久島.....係日本邊到﹖
    《好時辰》好聽!

    回覆刪除
  2. 平時番工食好啲,咁難得一個星期得1、2日放假一定要食得好豪氣,食啲貴夾唔飽嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係指邊一餐呀
      我冇餐係貴夾唔飽喎

      刪除
  3. 做乜講到相逢恨晚咁款XXD
    你都去唔少世外桃園啦!!!返來講多D旅行經來聽吓!
    王子:我又唔係住在巴西,應該畀你易kakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去親果D都係石屎森林
      你又錯喇
      王子住咁遠我都見過佢兩次喎

      刪除