9 Sep 2015

玩左幾日.....又要回到現實...開工.....仲要食番少啲添....



下晝都係回歸基本.....兩餸飯....不過為左食少啲....轉左菜底.....


去完旅行....雖然有啲攰....但都要去跑下.....
但跑得咁辛苦...分分鐘連隻炸花枝都未消耗到.....唉...


做完運動.....買盒爭鮮返屋企做晚餐.....



6 則留言:

  1. 爭鮮有冇畀張VIP卡你或者簽你做代言人?

    回覆刪除
  2. 感覺份工唔係咁多野做,一年請假幾次去外遊,又好多病假缺席都得,不過,唔通魚佬平時辦事效率其高,以1.5倍Turbo高速完成工作。

    我嘅體會係運動淨係會增強心肺功能,反而,每周饑饉一日唔食肉同澱粉質,瓜菜菇豆腐雞蛋任配搭,喺飲食上拉低平均值仲有效能。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我每次都係連埋假期或周末
      只要工作分配得好
      我覺得每個月攞兩三日假都唔係問題喎
      我同其他人唔同,只係我一年有多啲大假啫
      至於病假,一個月都冇一次,何來多呢
      而且病假大家都係跟法例,我冇優待架喎
      我諗有啲野係因人而異,如果只注意飲食
      但唔做運動,對我係完全冇效

      刪除