2 Sep 2015

喺canteen買左碗大通粉....原本我係要雙蛋腸......但阿姐又搞錯左..
比左雙腸蛋我...結果我個早餐由100分.....變為101分....



下晝落大雨.....canteen又好多人....諗住同B喺附近買飯糰....
點知...行行下....最後去左食呢啲咁邪惡嘅野......


帶晒運動衫褲....諗住放工去跑步....不過我覺得好攰......
最後都係放棄....喺屋企樓下見到阿媽...佢又話唔煮飯...所以齊齊出去食飯....




2 則留言:

  1. 麵十炸乜?最合我。
    又冇做運動,咁你一周有冇做到120分鐘運動呀?

    回覆刪除
  2. 星期四放假,補做番多D運動

    回覆刪除