25 Sep 2015

晏左好多先返到公司....canteen條人龍已經好長.....
諗起糯米雞可以即買即走...唔使等...不過食完之後好飽....



原本下晝約左人食飯....不過比人放飛機.....咁唯有例牌兩餸啦....


喉嚨有啲痛....但又唔想出去.....托同事幫我買支噴劑.....


比番錢同事時....發覺原來我個錢盒裡面....有一個比我更老嘅兩毫子....
不過對舊野我從來都冇興趣收藏....轉贈左比專收舊野嘅B 同事....


可能因為喉嚨痛嘅關係....lunch啲野食唔晒....但下晝又有啲餓喎....
上去canteen睇下....發現左新大陸...原來而家有生菜魚肉賣....仲要幾好食添...


好友馮先生今晚屋企做節....邀請左我仲有幾個朋友....一齊去食飯....
一直都冇留意原來佐敦有間咁嘅酒家...啲野食好好食....多謝晒....



5 則留言: