5 Sep 2015

出走幾日...小休片刻...




話咁快就去到高雄...首先去租車...


跟住喺機場附近食個午餐...


沿途經過車城...去睇一睇個福安宮..
再去食一食當地出名嘅綠豆蒜...


夠鐘去民宿check in...其實話係民宿..
不如話係間villa先貼切..


好滿意今次呢個選擇...以呢個價錢...
算係好抵...如果淡季黎...應該會更抵..


休息一陣...又係時候出發...
今晚去墾丁大街掃街...不過超多人..



11 則留言:

  1. 喜歡那間民宿的佈置!
    每個月都出遊,休息玩樂,羨煞許多人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鍾意
      你都可以
      只係抽少少時間啫

      刪除
    2. 餐餐叫出成圍枱咁豐富,點撐枱腳都食唔晒啦!
      墾丁民宿普遍格調偏高拍得著專業Villa。幾錢晚?
      台灣缺淡水喎,房間向海個鴛鴦嬉水大肉缸夠兩人慳啲一齊冲!
      最近睇得Mon多好傷眼,快啲去有好多大隻衝浪靚仔嘅墾丁海灘《養眼啦》!

      刪除
    3. 都唔算係好豐富啫
      而家仲係旺季,要千二蚊,淡季七百幾就可以
      冇用浴缸喎
      今日應該會去海灘

      刪除
    4. 民宿相集圖左上角咪影浴室,白色肉缸咁大隻都睇唔倒,我都話你對眼壞咗,要去海灘醫番好。

      刪除
    5. 我係話我冇用到
      唔係冇

      刪除
    6. 睇錯,咁我要去養眼添!哈哈!

      刪除
  2. 咁大個"笠"字係咪啲情侶酒店呢??

    回覆刪除