21 Sep 2015

今朝冇乜安排行程...可以瞓到自然醒...
再整杯蒸餾咖啡...嘆個杯麵...




上網搵到原來附近有個世博台灣館...
好有驚喜...尤其係個720度4D劇場...好正..


世博館仲有一個商場...我地一入去...
馮先生竟然比Daiso吸引住...瘋狂購物..


唔經唔覺都買左好耐...有啲餓...隨意搵間泰菜..
認真超值...二人餐有咁多野...每人都係百幾港紙..


商場裡面仲有戲院...咁啱有我想睇嘅Everest..
睇完套戲..原來我地喺度足足留左七個鐘...


係時候要離開新竹..返台北...


返到台北..返屋企放低啲野...又趕住出去..
咁啱有第二個朋友都黎左台北..所以約出黎食飯..


食飽飯...因為馮先生技癢...所以去左唱K...



8 則留言:

  1. 乜你好似返咗屋企咁生活,可以諗吓移民過黎。
    魚仔好高大喎!
    我都很久很久很久冇唱K喇!由瘋狂到冷寞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 移民我又唔會喎
      台灣唔啱我住
      大啫唔夠高
      咁做乜唔去唱

      刪除
  2. 巴士由新竹去台北要多少時間?車上有冇洗手間?

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 係呀
      估唔到喺一個地方消磨左咁耐
      都幾舒服

      刪除