31 Jan 2014

大年初一....祝大家新年進步....身體健康......心想事成....
今日又係訓到晏一晏先起身.....食我最鍾意o既蘿蔔糕做早餐.....




過年冇野好做....最啱就係去睇戲.....老實講....唔十分好睇....不過又唔係悶o既....


一大班親戚黎左.....夜晚仲留o係度食飯....又係我最悶o既時刻......
困左o係房成個下晝....終於想到個借口....落街買啤酒汽水....可以出去行下...順便食番件臭豆腐..


又係放滿成張枱....我未食都已經覺得好滯.....我諗真係要停一停....唔好再食咁多野...



15 則留言:

  1. 祝 身壯力健 月月外遊!
    我都食滯咗,黎梗要食纖啲平衡吓。


    回覆刪除
    回覆
    1. 過年真係好易食滯
      都係要小心D 飲食

      刪除
  2. 祝馬到功成歩歩高升身體健康中西醫遠離!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我已經買左新春金多寶
      ready發財架喇

      刪除
    2. 中醫師話佢好濕架,發都係wet夢啦!哈哈!

      刪除
    3. 搞一爺>>睇佢有地方排洪啦. 未必有你指o既夢囉.

      刪除
  4. 恭喜新春大吉!事事如意!

    回覆刪除
  5. 祝馬年驛馬星動,龍馬精神!

    回覆刪除