1 Jan 2014

尋晚咁夜訓....今朝訓下又醒下.....到左十二點幾先起身.....
一訓醒....就見到阿媽買o既愛心糯米雞......好耐冇食糯米雞...好好味..


懶憜o既我....又走番上床....原來攤o係度...郁都唔郁....攤足一個下晝....係好舒服...


訓飽之後.....夜晚出左去食新年大餐....."蠔"番一餐....



10 則留言:

  1. 魚仔最高紀錄係食咗幾多隻生蠔呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我又唔係食到好多架喎
      最多都係一打

      刪除
  2. 一直都未去買荷葉整糯米雞.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁講起, 我又記得, 你仲欠我腸粉

      刪除
  3. 祝魚仔1314都貢有口福同食神!
    Happy New Year!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀
      新年快樂
      不過我都係想減肥成功多d.....哈哈哈

      刪除