24 Jan 2014

哈哈....無話可說.....


同事又發揮創作力.....自己整左一個過年全盒......


聽講大家樂而家有D 平價飯食.....跟同事去左買.....果然係平左好多喎.....仲有我鍾意o既假鮑魚添...


放工再去睇多次中醫....希望過年前唔使再睇醫生啦.....


有一排冇食.....突然好想食......



10 則留言:

  1. 又遲到,罸打抄 一百次 (我以後記得早起身唔遲到)。
    喺公司咁得閑整埋啲咁嘅無為野,過咗年要加辛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係遲到, 只係唔夠時間食早餐
      哈哈, 我冇份整喎

      刪除
  2. 全盒拜神用架? 我見好似插咗香.

    回覆刪除