27 Jan 2014

其實遲都有遲o既好呀.....起碼平時唔夠時間食粥 + 腸粉...可以攞走慢慢食...


一路都知食糕係肥....不過冇諗過咁誇張囉....死啦.....我仲成日攞黎當正餐添....


原本想約放工再去睇中醫.....不過竟然book到爆左....結果要o係lunch time前早少少出去睇...


睇完都己經lunch time.....食埋晏先返公司.....難得去到果邊....食d 平時少食o既野....華星...


尋日一個鐘羽毛球當係熱身....今日再去跑下步......


咁辛苦先跑左大半個鐘....唔可以前功盡廢......所以之後唔可以食咁多野...



8 則留言:

  1. 攞走慢慢食…… 即係喺辦公時間施施然歎早餐,公事時間做私事,真係好醒。
    過完年我就一定重咗幾磅,一年一次都唔計咁多,跟著咪食饑荒餐同做運動平衡減肥囉!
    個午餐其實係你個早餐黎喎! 點解喱排唔見你慳錢食茶餐當晚餐, 一定有雙糧好多錢啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係邊做野邊食
      我平時都好鍾意食蘿蔔糕架喎
      但比我canteen好食好多
      要好早先食到茶餐架, 跑完步都晏啦

      刪除
    2. 我新年食好多好多蘿蔔糕,你平時都係早餐間中食一片啫,駛乜驚呀!

      刪除
    3. 我新年係會當正餐咁食
      分分鐘一次都食三分一底

      刪除