30 Jan 2014

唉...又係三點幾就醒...好眼訓...




有個同事啱啱結婚...今日返工...請我地食餅...
不過十點幾食件餅...感覺怪怪地...


下晝部門同事去飲茶....當係團年...老細萬歲...多謝晒...


今日全日食左好多野...夜晚又入姑姐度做節...



7 則留言:

  1. 十點幾食件餅有乜問題呀?我可以當早餐食添呀.
    新年快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但已經食左早餐喇喎, 咁件餅算係乜呢
      新年快樂呀

      刪除
  2. 祝新春大吉,萬事如意,身體健康,心想事成!

    回覆刪除
  3. 中咗我嘅三點降頭,乜我嘅施降能力咁強大,等我諗諗去鵝頸橋底開檔帮人打小人至得。

    乜你唔可以任何時間都食野架,等我仲封你做食神,新年流流仲想入黎向食神求福添。

    祝馬年行大運 多食少做 多玩少俾錢!

    喱啲蛋糕最好嘅係一啲都唔飽肚,就算食飽野我都食得落,更何況十點幾可以係上晏茶點時間。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔得喎, 你咁多仇家, 我驚最後係自己打自己
      年紀大呀, 我而家唔係任何時間都可以食野架喇
      成你貴言, 大家咁話

      刪除