6 Nov 2013

今日下晝要食得多野....所以早餐只食多士......
做野超慢o既canteen員工....已經激起民怨....睇黎大家都忍受唔到佢做野o既態度..


下晝成個部門去左食cheap cheap buffet.....因為今個月有兩個同事生日....所以一齊去慶祝..


Ray哥識得有朋友買運動用品有discount....所以過左尖沙咀....可惜我冇乜野啱...
最後只係同埋Keith....仲有Ivan....去左食越南野......



12 則留言:

  1. 回覆
    1. 普通咋
      不過價錢唔貴
      一個四人餐都係五百幾蚊

      刪除
  2. 回覆
    1. 嘩......我都叫做瘦....
      咁呢個世界都冇肥人

      刪除
  3. 出封投訴信 Warn 吓囉!
    有幾cheap呀?
    幾多折?
    聽日要去睇醫生打吓底先去外遊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經有人投訴左啦
      八十幾蚊一位, 都好多野食
      最平去到六折呀
      我D 藥仲未食晒喎

      刪除
    2. 咁多藥架,改個日本名叫《藥師丸博魚》。哈哈!

      刪除
    3. 我星期一先睇完咋喎
      有幾多藥呀

      刪除
  4. 回覆
    1. 我地有一個半鐘食飯時間
      所以好足夠

      刪除
  5. Lunch time 有個半鍾@@你份件荀過google 個份XD

    回覆刪除