10 Nov 2013

旅程最後一日....將舊果對鞋掉左...著住新果對出發...



checkout 左之後...先去台北車站下面.....搵個coin locker...放低 d 雜物先...


再過去姑姐住果間酒店....將我幫佢買o既鳳梨酥交比佢....


為左爭取時間....我決定今日自己一個人獨自行動....先o係新光三越行下...嘆下冷氣先..


可能呢兩日食得太多....我都唔記得自己連早餐都未食....行到忠孝敦化...先覺得有少少餓..
都差唔多十二點....見到檔台式野....好想食....去唔到夜市...算係補番數啦...


時間唔係剩番好多....因為最後要o係台北車站坐巴士去機場....諗黎諗去...都只係得西門町可以行..


之前一晚o係ABC Mart 有收穫...估唔到今日....又o係西門町呢間分店買到野...
見到呢對斷碼vans.....竟然有啱我o既size....仲要係賣港紙百五蚊...足足減左三分二價..點可以唔買..


黎左幾日....都仲未食到紅燒牛肉麵....唔可以比自己有呢個遺憾...去左桃園街食番一碗..


其實都仲有d 時間....不過我真係太攰....都係早d 去機場...休息下好過....


比正常時間早左大半個鐘去到機場...都冇野好做...唯有等等等....
不過就因為咁....識左個荷蘭長大英國居住o既香港人....傾下講下...時間易過好多..


原本下晝唔係想食麵線....而係想食肉燥飯.....但老闆娘話未煮好....冇得食...
點知今晚o既飛機餐...又咁啱係肉燥飯喎....雖然唔係好好食...都好過冇啦...



17 則留言:

  1. 回覆
    1. 好多時呢D斷碼鞋都好抵
      不過睇你撞唔撞啱你個size

      刪除
  2. 下次準備啲要掉嘅舊嘅衫褲鞋襪去,咪可以拎得輕鬆啲又可以買好多野!仲可以好似新年時著得全身都係新野精精神神咁番黎!
    你自個樣真係好善良,咁易識倒人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 果個人好主動去識朋友
      又好鍾意同人傾偈
      我就相反, 好少咁主動

      刪除
  3. 夜市野唔食都吧啦, 肉燥都係...超核突.
    最開心係冇預計下發現平野又0岩自己既.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你乜鬼都唔啱架, 因為你係有錢人嘛, 點同呢 :)
      我通常只買果d 平野, 其他野同香港差唔多, 費事攞一大餐啦

      刪除
    2. 你心理真係極度唔平衡.

      刪除
  4. 又平又啱身嘅野,可遇不可求!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉
      我次次都好彩
      剩番個size都啱我

      刪除
    2. Common size is out of stock. In fact, you are abnormal. LOL

      刪除