23 Nov 2013

早過返工o既時間起身.....過去上環....


朋友公司outing....叫埋我一齊去....所以有免費澳門兩日遊...


去到先去大三巴.....影張團體相.....就正式自由活動....


我地先去食番餐葡國菜做lunch....


呢頭食完....果頭又出發....去食魚翅....


都仲未夠....要去食埋葡撻做甜品.....


今晚住o既酒店....金麗華....係前文華東方.....係就係舊少少....
不過話晒係五星級酒店....都唔太差....不過冇免費wifi...搞到我與世隔絕....


晚餐o係酒店食buffet.....


時間仲係好早...都係八九點....諗住出去行下....但都冇乜邊度好去....
坐shuttle bus過左威尼斯人....但行兩個圈之後...都係早d 返酒店訓好過...



8 則留言:

  1. o係威尼斯人冇人問你有冇需要咩??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最需要o既係錢, 應該冇乜人幫到我

      刪除
  2. 公司OUTING,可以招呼埋朋友,你朋友一定係高層!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又好似冇分職級架喎
      似乎係全公司都可以參加, 可以帶屋企人或朋友

      刪除
  3. 回覆
    1. 都幾好食
      不過唔平
      一煲一人份量要八十幾蚊

      刪除