26 Nov 2013

食 d 平時冇乜食o既野....當係轉左款...有 d 新意...


重投 PCCW o既懷抱.....申請番個 MOOV......可以聽下d 新歌....


自從由 temp office 搬番公司之後....都冇去食過呢間車仔麵....今日突然好想食....


今晚放工要比平時更努力....


因為之後約左班朋友去食生日飯......好味但好肥好肥o既野....


仲唔少得生日蛋糕......睇黎聽日又要再去做運動....



8 則留言:

  1. 回覆
    1. 有乳豬唔代表係擺酒
      季季紅係出名呢個乳豬

      刪除
    2. 近年興食生日豬,紅噹噹吉利呀!你無聽過發過豬頭咪。

      刪除
    3. 我又唔知興呢d 喎
      不過我之前都未食過, 好想試下

      刪除
  2. 乳豬全體⋯正呀!!
    一隻幾$?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又唔知一隻幾錢
      我地係叫餐
      一個六人餐要千七

      刪除
  3. 好耐之前食過一次,不過我係食乳豬裏面D飯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得d 飯仲好食過隻豬喎
      可能因為索晒d 油入去

      刪除