29 Nov 2013

近排成日都失眠....明明係好眼訓...但到半夜都總係會醒....唔夠訓....唯有飲番杯咖啡...


Stan 咁啱o係灣仔做野....叫我一齊食飯....近近地....又去左 arts center間黑麥....


公司個新website差唔多做好...要幫手做testing....全日都對住佢....真係好鬼悶....


又係時候上羽毛球班.....不過而家正諗緊....遲d 可能唔再學.......


Amour同埋Tony過黎搵埋我地一齊食晚飯....天氣涼左....最啱食煲仔飯....



11 則留言:

  1. 後生世仔要好好保重^++^
    天冷煲仔飯至正⋯我都要買多個瓦煲仔!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔後生喇, 所以更加要保重 :)
      係呀, 天冷最啱就係食煲仔飯同埋打邊爐

      刪除
  2. 回覆
    1. 老人都有失眠問題架!

      刪除
    2. 王子, 好明顯係掛住你啦
      我未係老人, 最多都係中年啫 :D

      刪除