9 Nov 2015

玩左幾日.....又要開工.....



喺泰國帶左支椰子油返黎....賣果個人講到萬能咁.....即管試下....
原本諗住加啲入麥皮....但因為冷氣太凍....所以凝固左....未試到.....


除左椰子油....仲買左啲芒果乾比同事做手信....


差啲唔記得....我今日約左同事出去食lunch.....原本諗住兩餸飯...突然變成咁豐富..


帶晒衫想去做運動....但真係好攰....我投降 ......買啲野食返屋企......
平時好少聽到有人讚麥記好食...但近排都聽唔少人讚呢個包....又真係唔錯喎..



12 則留言:

  1. Really jealous your life, work hard, play hard.

    回覆刪除
  2. 凝固左>>咁你要放褲袋同佢加熱嘛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎
      我都醒唔起可以咁添

      刪除
    2. 講緊笑定講真?!!@@
      我見問果个好似好正經,答果又聽落几認真咁嘅?XXD

      刪除
  3. 我都係有千個理由叫自己唔好做運動架!
    我覺得魚仔放假多過番工。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想放假多過返工
      可惜未中六合彩

      刪除
  4. 椰子油我都放唔得入口食。 我用來搽面手,整蛋糕。

    回覆刪除