20 Nov 2015

終於挨到星期五喇.....



收到Reception電話...話有個巨大包裹送左黎比我.....一時諗唔起係乜...原來....係...


材料來來去去都係果啲.....都有啲悶.....睇黎我要想想辦法....添加啲新鮮感.....


都係剪短啲舒服啲.....如果唔使理價錢呢樣野....我諗我會個個星期去剪頭髮...


剪完頭髮......食番碗麵.....返屋企......



10 則留言:

  1. 好髮型師,不易找!
    我也想個個月剪,如果有錢!

    回覆刪除
  2. 撒幾粒芝麻,加幾粒果仁(花生、合桃、榛子、杏仁、松子、南瓜子、開心果),食吓瓜(南瓜、冬瓜、節瓜、翠玉瓜、青瓜、蘿蔔),轉吓第二種菇(茶樹菇、草菇、秀珍菇、杏鮑菇),主糧(紅米、黑米、紫米、蕃薯代米粉),海鮮呢(……茄汁沙丁魚,青口,魷魚,蜆,蠔仔,海哲,八爪魚),睇吓煮食網,行吓街市就有好多靈感,不過人懶就乜都唔駛講。

    個鼻咁挺直又高!似中東人呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平時做完運動睇完中醫
      先去買野
      乜都賣晒啦
      而且對我黎講最緊要簡單

      刪除
  3. 買個剪髮部機自己剷嘛.

    回覆刪除