28 Nov 2015

今日係自由活動時間....我索性瞓晏啲..
跟住去食個brunch...呢個仙台牛舌定食好正..



食飽之後就出發去行街街....
今次係第一次坐大阪嘅monorail...


萬博紀念公園側邊開左個新mall..好多舖頭..
仲有grand open discount...但我竟然冇買野..


之後出番去梅田行下....終於有少少聖誕氣氛..


有啲餓...食個蛋包飯做下午茶....


今晚又約左姑姐個日本朋友食飯...去左福島...
食左好味嘅關東煮同埋串燒....


醒起住嘅地方附近有個spa world....
當然要去relax一下...千二yen就可以任浸..



8 則留言:

  1. 睇website Spa World好正咁喎. 有冇食埋o野呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀
      我浸完都差唔多十一點
      我驚太夜冇車返去

      刪除
  2. 温泉多唔多人?養唔養眼?

    回覆刪除
    回覆
    1. 入面仲旺過出面條街
      你諗住有乜可以睇呢

      刪除
    2. 我點知裏面有乜!咁你睇到乜呢?

      刪除