27 Nov 2015

今朝一早起身...喺天王寺食個簡單早餐..就出發..



山長水遠去到宇治...都已經夠鐘食午餐..


宇治係一個我幾鍾意嘅地方...風景好靚...


宇治裡面我最想去嘅地方...就係...平等院...
上次因為維修緊...睇唔到...今次終於有機會...


行完宇治都已經日落....我地都係留喺室內好啲..


前兩日都收到聖誕禮物...係時候到我回禮..


行完商場都已經好夜...食埋晚飯先返去..



10 則留言:

  1. 都見到紅葉心息可以走啦!
    你玩開一日食四餐架?少咗啲滿足感喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我只係放左最紅果兩張相
      其他果啲都係好綠
      旅程黎到尾聲
      戰鬥力緊係下降架啦

      刪除
  2. 宇治?怎麼不去吃著名綠茶甜品!

    回覆刪除
  3. 我都話你好快收埋第三份 christmas gift !

    回覆刪除
  4. 個ペットボトル加湿器好似幾好喎.

    回覆刪除