3 Jun 2015

返到公司成身汗....都係上canteen食野就算....
不過我叫嘅野....全部都搞錯晒...最後變成肉肉肉.....



尋晚夜返屋企...冇時間煮飯....所以上canteen買飯.....
朝早食左個咁唔健康嘅早餐...要對身體有番少少補償...素素素....


有啲攰....放工之後唔想出街.....去食個tea....當係晚飯....


早排喺台灣網站訂左嘅書....有得攞.....呢本東京日歸好啱我睇....
下次再去東京...除左shopping.....仲可以有其他搞作....



4 則留言:

  1. 早餐原本叫乜嘢?
    SoftBank 將於7 月起向旅客開放免費WiFi 服務喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雙蛋變左餐肉腸
      火腿麵變左紅腸麵
      我都係鍾意自己有張電話卡

      刪除
  2. 金石堂會ship去邊個國家㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇留意
      因為我只係貪佢可以喺香港OK攞貨

      刪除