27 Jun 2015

比平時返工時更早醒左....又覺得好肚餓....所以唔等阿媽...自己落街食早餐...



好少何九點幾十點.....啲陽光都已經咁曬.....最啱就係去游水......
點知...未落水....喺更衣室比人偷左個泳鏡...又殘又舊都攞...真係貪心...


返屋企休息左陣.....有少少餓......出去食個tea.....


順便去買個新嘅泳鏡.....舊果個都用左兩三年.....我都唔知...原來而家果啲係咁貴...


今日好勤力....上晝游水.....夜晚又去打波.....


消耗左咁多.....係時候補充一下......


美國通過同性婚姻合法化.....今日全個Facebook都係比呢啲相洗版....
我都貪得意整左張....不過冇用黎做profile....因為我都係鍾意我張黑白想多啲...



8 則留言:

  1. 唔通係魚仔愛慕者 目及 中你條著過唔洗嘅有味貼身衣物,落唔倒手唯有退而求其次向魚仔泳鏡埋手。不過,我覺得你係唔小心跌咗,而唔係偷。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我放喺個bench度
      轉眼就唔見左
      又點會跌左

      刪除
  2. 原來而家果啲係咁貴>> 咪就係呢個原因先偷你個囉.

    回覆刪除