26 Jun 2015

終於挨到星期五....不過有好多野做....食飽啲先開工.....



為左爭取時間做野.....都係去買飯盒.....邊做邊食......


兒時嘅回憶....好想再去睇下.......


放工又OT 左一陣.......望住個mon成日.....對眼差啲睇唔到野......


雖然比平時晏左.....但都想去跑一跑......


今晚嘅晚餐.....壽司一盒......



7 則留言:

  1. 荔園太遠,細個時大人都係帶都我去啓德玩,最刺激係鬼屋好恐怖,嚇死我唔敢碌大對眼睇,全程捉住阿哥隻手唔放。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔識啓德遊樂場

      刪除
    2. 魚仔咁細,邊度識啓德,我呢啲老餅係食鹽多過你食米。

      刪除
  2. 為眼睛健康着想,要適當時候休息一下!

    回覆刪除
  3. 啓德遊樂場我好少去,多數都係去荔園

    回覆刪除