16 Jun 2015

原本諗住繼續食 A 餐....不過又太晏先返到公司...所以只有去canteen買麥皮...



下晝朋友過黎灣仔開會....約我食飯.....我地都好耐冇見......
所以我出關.....唔再閉關食canteen三餸飯....好耐冇食咁豐富嘅午餐...


放工同朋友去食野.....只係簡簡單單.....叫個沙律同批.....仲要係兩個人share添..


跟住朋友介紹我去試做 facial.....



6 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實我都唔識評價
      因為我都唔係好熱衷做呢啲

      刪除
  2. 唔係A/B餐,係屎(發音C)餐
    你啲皮膚(淨係講皮膚)天生麗質,用天然清水洗下真得,做完 facial 可以拍護膚品廣告。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係A2餐 :p
      你講嘅野真係好中肯喎

      刪除
  3. 做facial唔post before & after 睇吓?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗影相唔會睇到好大分別
      你飛番黎香港睇啦

      刪除