5 Apr 2015

繼續係酒店嘅自助早餐..




今日第一站係IKEA...當然唔諗住買任何野...
純粹係到此一遊...不過當然唔少得食幾粒肉丸..


過去徐家匯時...已經係午飯時間...
不過我同阿媽都唔餓...決定只係飲啲野...


Hea左好耐之後...過去天主堂睇下...


見阿媽有啲攰...都係返酒店...不過又驚會肚餓..
所以喺酒店附近食生煎包...打底...


又係時候小休....


點知呢個時候..張電話卡突然上唔到網...
原來係中聯通出左問題..幾日間已經兩次...好廢..


冇得上網嘅時間...特別難過...
同阿媽喺酒店附近嘅商場食日本菜...


之後喺H&M睇中左件tee..


今晚又落雨又凍...都係快啲返酒店好過...
會員有free drink...今晚要用埋佢..飲杯...



10 則留言:

  1. 你真係行到冇野行要去姨媽家XXD
    件T好娘.
    日菜唔錯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 去開徐家匯經過啫,喺下一個站,反正我買咗三日票任坐
      娘咪啱我囉
      果間日菜,啲人多數食放題,不過阿媽食唔到咁多,所以單點

      刪除
  2. 回覆
    1. 視乎同乜人去
      同師奶去咪係景點
      我地下晝去行左超市添

      刪除
    2. 又買鞋盒?平唔平過香港?

      刪除
    3. 緊係唔會咁遠攞返黎
      不過真係平啲喎

      刪除
  3. 售貨員話件衫係 Angry bird 嘅遠房親戚!
    係都去香港冇嘅特色商舖行啦!你係咪收咗宜家回佣要強逼購物!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我又唔覺上海有乜特色商舖

      刪除
  4. 隔10日又旅.旅.旅行!犀利!

    回覆刪除