16 Apr 2015

朝早有野做....要早啲返公司....做完之後...正好有個借口比自己...去canteen食早餐..



今晚要食豐富大餐.....下晝盡量食少啲啦.....


尋日大老細請我地食野.....今晚到我地請番佢.......同佢farewell.....
平時都好少機會....咁大班同事放工一齊去食飯....今晚都好難得...



6 則留言:

  1. 大老細應該人緣幾好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係
      而且做左咁多年
      大家都總會俾面

      刪除
  2. 未食健康餐之前,你都覺得公司飯堂食到悶,依家反而要揾借口去食,原來生活習慣改變咗對舊事物有重生睇法呀!好神奇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀
      而家都覺得你冇咁乞人憎囉
      哈哈哈

      刪除
  3. 大老細走咗,咁係咪即係多咗向上流動的機會kakakakakaka.....
    唔怪得喱排咁勤力博晒命做博升啦XXD
    btw,朝早又加班夜晚又加班真係要小心捱壞身體喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊輪得到我
      所以我都係繼續偷懶唔做野
      我都冇乜幾何OT
      辛苦極有限 :p

      刪除