30 Apr 2015

今朝一早返到公司....想食一個豐富啲嘅早餐.....所以上左canteen...



睇到呢篇報導...好似幾有用...不過可惜遲左啲....因為我已經發左.....福....


下晝嘅lunch唔係好大份......因為我今日攞左time off.....會放早.....


攞假最主要因為有個外國朋友今日黎香港....所以我去酒店接佢.....
大家都肚餓喇....先去食少少野.....去左蘭芳園.......


喺附近行一陣....再帶佢去妹記大排檔食個early dinner....


食左咁耐....當然要行番夠本.....發揮我旅遊大使嘅本色.....先帶佢睇幻彩詠香江...
再坐天星小輪過中環....坐纜車上山頂.....帶埋佢返酒店都已經十一點....好攰...



6 則留言:

  1. 反叛老魚仔係明知山有虎偏向虎山行,篇報道都起唔到乜嘢作用。

    經過不同方法實戰下,最有效擊退中年肥胖係1個星期揾一日只食600卡路里以下。

    零團費伴遊冇做全套服務呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得冇錯
      不過我唔會做得到囉
      點為止全套服務呢

      刪除
  2. 今次呢位外國朋友唔亮相嘅?

    回覆刪除