18 Apr 2015

上次同啲朋友食完間西餐廳....發覺原來有早餐食.....
今日同阿媽行過去試下.....都唔錯...我地可以有多個選擇....



之後同阿媽一齊去左醫師果度.....我睇完之後....順便叫醫師幫我阿媽睇一睇...


其實我都幾鍾意食上海野....雖然之前去上海都食唔少....不過突然又好想食...
所以同朋友去左小南國....但係又怕肥.....唯有盡量叫啲清少少嘅野...


之前有朋友介紹....話呢套暴瘋語好睇.....睇個勢都似係差唔多落畫....
要快啲去睇先得.....睇完之後....我都覺得真係好睇....多數演員都做得好好...


返屋企休息一陣....就出去打波....可能隔左好耐冇打.....今日大家都不在狀態....


真係好啱....打完波問啲朋友想食乜....竟然有人提議我今朝食完早餐果間西餐廳...
早餐同晚餐同一間.....算唔算首尾呼應呢......不過都冇所謂..反正我都想食牛脷..



2 則留言:

  1. 睇相果間茶餐廳啲野食好普通喎!

    百有見魚仔咁勤去探個醫師都覺得有古怪,要去查吓佢有幾吸引你。

    回覆刪除
    回覆
    1. 早餐來來去去都係果啲架啦
      我阿媽成日話腳痛
      係我要帶佢去叫醫師睇下佢隻腳

      刪除