8 Mar 2015

同阿媽落街食早餐....我話我只係食少少....阿媽提議去呢度.....
點知佢所謂少少....其實全部都係大大份.....冇得揀.....



呢排有個 Restaurant Week....有好多間餐廳都推出啲set lunch同set dinner...
價錢比平時平....book左一間....今日去食lunch....每人都只係二百幾蚊..


食完飯....去左睇戲.....Chappie.....幾好睇.....個結局係我完全冇諗過....


睇完戲....又未夠鐘返屋企食飯......去左食個超熱氣tea.....


收到朋友送比我嘅生日禮物.....好鍾意呢個銀包嘅花紋.....多謝......


有好多晚冇返屋企食飯.....今晚要返去食.....



8 則留言:

  1. 叫件茄蛋治咪小囉!係要叫個set架咩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 叫三文治廿幾蚊
      叫個set又廿幾蚊
      咁你話應該叫乜喇

      刪除
    2. (1)畀錢出街食梗係唔好蝕底啦!
      (2)又話食少啲你仲食個炸雞脾茶餐。
      (3)咁大個人點會唔知道茶餐廳份量架!
      要同人出街食,又要唔想蝕底,又要食少啲,一個正常人都知道係mission impossible啦!砌詞??…………你咁擦得,一個少少嘅茶餐廳嘅早餐一定唔會影响晏畫食慾啦!

      聰明人想控制食量減肥都唔會揀五六日不受控嘅應酬日子啦!search 吓5:2 fasting,一個有效又容易實行嘅鬼佬食控方法。

      刪除
    3. 好明顯我係放自己監
      所以盡情咁食啦
      我早餐食少少只係留番個肚去食lunch

      刪除
  2. 我呢度呢排都有Restaurant Week喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁啱嘅
      會唔會係個國際性嘅活動

      刪除