10 Mar 2015

太晏出門口....返到公司都冇乜時間整麥皮....於是上canteen買通粉....好耐冇食過lu...



早兩日熱到好似夏天咁.....專登著件Enjoy This Summer嘅tee出黎....
點知今日嘅天氣突然又凍左好多......真係估佢唔到.........


多謝 B 同埋 K 下晝請我去食生日飯........


放工約左朋友食飯.....仲未夠鐘....所以行左一陣街.....見到呢對Air Force I .....好靚呀...


朋友請我食飯幫我做生日.....呢個安東奶奶雞雖然辣左少少...不過好好味....多謝....


食飽都仲係好早......突然心血來潮去唱K........


8 則留言:

  1. 是日牛一, 我要講你呢身打扮青春有型風趣幽默,英過cool魔。
    不過,Enjoy Summer 咪要露兩點。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝
      如果個body ready
      露兩點又有乜所謂

      刪除
  2. 3月11,3月11....Happy Birthday!!!!

    回覆刪除
  3. Happy Birthday. Terance. 我真係看不慣你的真樣!

    回覆刪除