5 Mar 2015

今朝要早啲起身book羽毛球場.....所以早左出門口....連地鐵都特別鬆動.....難得....



仲有四餐....我就可以完成我個目標.....


我最鍾意攞去旅行o既三冬茶.....近呢半年完全消失左......今日睇報紙...
終於知道個原因....原來因為註冊唔到....所以要下架......


加油.....努力.....食埋呢餐....就得番聽日兩餐咋.....


同事們談論緊匯豐百五年紀念鈔....我都湊熱鬧.....抽埋一份....


今晚有朋友請我食生日飯.....去左食shabu shabu......
仲有長腳蟹食添....好好味.....多謝..



4 則留言:

  1. 開會時咪提案彈性上班時間,你嘅辦公時間提早個半鐘頭,搭車、午餐都唔迫人。
    祝 3.11生日前後都快樂!
    阿魚醫師呀!你個生日特備食療得唔得嫁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢啲小職員, 同邊個講呀?
      我希望日日都快樂喎
      so far都ok 喎

      刪除
  2. 生日飯係咪排到滿滿喇?

    回覆刪除