3 Mar 2015

堅持....堅持.....



為左感覺上有少少新鮮感.....下晝果啲麥皮加少少紅豆粉.....


不枉我成日都幫襯買旅遊保險.....又有著數.....生日月買旅遊保險....有戲飛送....


都有一排冇去做facial.....放工去保養一下.....


日頭冇去canteen食三餸飯......夜晚心思思想去食.....所以去左cheap cheap food court....



8 則留言:

  1. 回覆
    1. 我係做facial
      唔係整容喎

      刪除
    2. 皮光肉滑咗會覺得後生咗架。
      嘥咁多錢做完都無效果咪好笨囉!
      整完去相睇!

      刪除
  2. 睇你可以支持幾耐。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又唔係邊個,無權投訴魚佬嘅耐久力喎!

      刪除
    2. 我目標都係今個星期啫
      我覺得我會支持到

      刪除