8 Feb 2018

兩個同事買左首爾機票之後...叫我一齊去..
都未試過同呢間公司嘅同事去旅行..我都想試下..




因為我係臨時加入..所以坐唔同飛機去..
我先到首爾...唯有喺機場食啲野等下..


每次去首爾都塞車..坐左兩個幾鐘車..
終於到住嘅地方...


放低行李..出去第一件事...就係出去食..
好明顯今次係美食團...


食飽飯冇野做...去明洞行下街..



食宵夜都咁困難..雞同鴨講..Google translate..冇一樣野啱..半夜三更要食兩大碗飯..



7 則留言:

  1. 富二代都有好多公務纏身,話去就去,你一定係只識吃喝玩屙瞓 嘅 頹廢二世祖。

    以你身體狀況,一定係去平昌參加冬季殘奧會。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬季殘奧如果有床上摔交可能會摘金.

      刪除
    2. 如果真係有
      我最多都係攞銀牌
      王子一定係金

      刪除
  2. 又出發,睇嚟唔只中咗40蚊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 機票係用里數換
      民宿都只係百幾蚊一晚
      唔使好富貴先去到嘅

      刪除