2 Feb 2018

瞓飽之後...再去嘆個早餐...



今朝嘅目的地係松島..先去瑞巖寺參觀一下..


上網搵有關松島嘅資料..全部都提到蠔..
咁我又點可以唔食呢...


之前去過日本三景之一嘅宮島..今次去埋松島..
下次係唔係要去天橋立呢?


下一站係Outlet..不過...
去到outlet乜都冇買..只係食左隻熱狗..


之前乜都冇買...反而喺超市好多野買..


黎左日本咁多次...都係第一次食KFC...


返酒店休息...食啲飯後果...
啲士多啤梨甜到好似浸過糖水一樣..



8 則留言:

  1. 我都好耐冇幫襯KFC。搵日要去食番餐。

    回覆刪除
  2. 松島風景好,那年我夏天去,個天藍得很,坐船涼風習習,十分舒服😌

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜天氣太凍
      如果唔係我都想出海

      刪除
  3. 冬天又近海,肥蠔就最美味,點解你食咁少

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我朋友唔太食蠔
      如果唔係應該揀放題

      刪除
  4. 最近好heat嘅日本手遊『旅行青蛙』一定係貼身為你而寫。双魚蛙特倫斯成日唔黐家。

    回覆刪除