1 Feb 2018

坐凌晨機之後..再撲去另一個機場坐內陸機..
點解我咁都頂得順?我實在係太年青喇..



食飽早餐..又要飛喇..目的地係仙台...


第一次坐螺旋槳飛機..感覺好新奇刺激..


終於到左仙台..先去酒店放低行李..
酒店就喺仙台站側邊..非常方便..



求其搵間沾麵黎食都咁好食..實在太滿足..


買左張巴士One day pass..遊下車河...睇下景點


冇晒能量..要返酒店叉電..



隨便選間餐廳幫朋友慶祝生日..終於食到牛舌..
雖然唔係我想食嘅厚切..但都真係好好食..


食飽去行下街...


生日唔少得生日蛋糕..



8 則留言:

  1. 好N年前我喺坐港龍直飛仙台㗎。

    回覆刪除
  2. 後生仔當然有氣有力啦,直玩四天,無難度

    回覆刪除
  3. 幫朋友慶祝生日..終於食到牛舌..雖然唔係我想食嘅厚切..但都真係好好食..﹏﹏﹏﹏乜你寫到人哋生日,但係要滿足自己慾望而唔係壽星仔架,係咪佢好愛你,逗到你開心佢就比你更加開心😱😤😔🙅,你好港女。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有乜關係
      日本定食都係自己叫自己果份架啦

      刪除