8 Dec 2017

雖然已經係星期五..但仲有好多工作等住我..
好似做極都做唔晒..感覺好漫長....



公司Canteen轉左包裝盒...比之前細..變相加價..


朋友十月生日...但要等到十二月先得閒慶祝..
入左沙田食大排檔...已經好多年冇入過沙田..


估唔到Lady M收咁夜..十點幾仲有得食..



6 則留言:

  1. 好多工作 一 上司都係偏心架,特別分多啲工作畀得力助手。
    推遲2個月,係咪魚佬貴人事忙,忙住返工、外遊、生病 同埋 接待外國朋友。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我寧願佢分比第二個喇
      係我朋友忙

      刪除
  2. 聽聞一杯咖啡,一件蛋糕,要過百。咁貴我食唔起。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地叫左兩件蛋糕三杯野飲
      要差唔多三百
      都真係唔平

      刪除